REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM
WWW.YAGOODY.PL
1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Właścicielem Sklepu jest:
KP Marketing Karolina Michalak
Pejzażowa 2/903, 02-703 Warszawa
NIP: 5213710716
REGON: 362835589
Tel.: +48 538 426 937
E-mail: biuro@yagoody.pl
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Sklep w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
2
Zamówienia
- Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu i sposób dostawy.
- Dokładna charakterystyka dostępnych towarów znajduje się pod adresem: https://www.yagoody.pl/kategoria-produktu/wszystkie-produkty/
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.
3
Ceny i płatności
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Klient ma do wyboru formy płatności znajdujące się na stronie Sklepu. Kupujący wybiera formę płatności na stronie sklepu odpowiednio wypełniając formularz na stronie Koszyka.
- Warunkiem wydania lub wysyłki towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
4
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy określonej w § 1.
- Kupujący dokonuje wyboru sposobu wysyłki / odbioru towaru na stronie Sklepu w wirtualnym koszyku.
- Po pozytywnej autoryzacji transakcji, sklep wysyła towar w możliwie najkrótszym czasie.
- W przypadku, gdyby towar nie był dostępny fizycznie w magazynie, ale byłby dostępny na stronie, Sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem celem poinformowania o braku dostępności towaru i ustalenia dalszych działań, tj. zwrot gotówki lub wysyłka towaru w terminie późniejszym.
- Dostawa Produktów odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- W przypadku przesyłki za pobraniem, gdy Kurier nie zastanie Klienta w domu i Klient po uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym ze Sklepem zgodzi się na osobisty odbiór przesyłki z punktu odbioru, a nie odbierze takiej przesyłki, zobowiązany jest do pokrycia kosztów wysyłki, kosztów magazynowania przesyłki naliczonych przez firmę kurierską oraz kosztów zwrotu przesyłki do Nadawcy. W takim przypadku Sklep wystawi Klientowi fakturę z obowiązkiem zapłaty.
- W przypadku przesyłki za pobraniem, gdy Klient odmówi Kurierowi przyjęcia przesyłki, która jest nieuszkodzona, Klient ponosi koszt nadania przesyłki oraz jej zwrotu do nadawcy, czyli Sklepu. W takim przypadku Sklep wystawi Klientowi fakturę z obowiązkiem zapłaty.
- Jeżeli nastąpi sytuacja opisana w punkcie 6 lub 7 niniejszego paragrafu, wówczas przy ponownym składaniu zamówienia w Sklepie Klient zostanie poproszony o uiszczenie przedpłaty w formie przelewu bankowego lub za pośrednictwem systemu PayU.
5
Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący Konsumentem może odstąpić, bez podania przyczyny, od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru.
- Oświadczenie o odstąpieniu Kupujący może złożyć Sprzedawcy albo drogą elektroniczną (wysyłając wiadomość e-mail z oświadczeniem na adres biuro@yagoody.pl) albo wysyłając pisemne oświadczenie na nośniku papierowym pocztą tradycyjną na wskazany w § 1 adres siedziby Sprzedawcy. Oświadczenie to Kupujący może złożyć na ustawowym formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., a także załącznik nr 1 do regulaminu.
- Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt. Klient zwraca towar w stanie nienaruszonym. Kupujący odpowiednio zabezpieczy towar przed wysyłką.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, pracownik Sklepu sprawdzi stan przekazanego produktu.
- Sprzedawca zwraca Kupującemu w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy środki otrzymane tytułem zakupu (z wyjątkiem kosztów dostarczenia rzeczy do Konsumenta). Jednakże, zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru z powrotem.
- Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy nie są Konsumentowi zwracane.
- Sklep zwraca środki na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego.
- Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania)
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
6
Własność intelektualna
- Zawartość i struktura serwisu internetowego www.yagoody.pl chronione są prawami autorskimi. Powielanie danych lub informacji, w szczególności wykorzystywanie umieszczonych na stronie tekstów, jak również ich fragmentów oraz zdjęć w celach innych niż niekomercyjne bez zgody uprawnionego jest zabronione.
- Właścicielem wszelkich materiałów, zdjęć, informacji zawartych na stronie Sklepu jest KP Marketing Karolina Michalak
7
Reklamacje
- Sprzedający jako sprzedawca odpowiada wobec konsumentów na zasadach dotyczących rękojmi za wady uregulowane w Kodeksie cywilnym (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.).
- Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie pod numerem +48 538 426 937, w tradycyjnej formie pisemnej na wskazany w 1 adres siedziby Sprzedawcy, pocztą elektroniczną na adres: biuro@yagoody.pl).
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar na swój koszt wraz z opisem niezgodności na adres wskazany w 1.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądań reklamacyjnych Konsumenta niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Konsumenta.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi poniesione koszty wysyłki towaru.
- Sprzedawca zaleca Konsumentowi, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, skorzystanie przy składaniu reklamacji z formularza reklamacyjnego, który stanowi załącznik nr 2 do regulaminu. Skorzystanie z formularza w żadnym wypadku nie jest konieczne do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, jednak może przyczynić się do przyspieszenia procedury reklamacyjnej.
- W przypadku umowy sprzedaży zawartej z Kupującym będącym Przedsiębiorcą dokonującym zakupu w ramach swojej działalności gospodarczej, odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (czy taśma bądź karton nie są naruszone, itp.). Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, prosimy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., prosimy o spisanie w obecności doręczyciela protokołu reklamacyjnego. W razie reklamacji Sklep wyjaśnia, że sporządzenie protokołu nie jest obowiązkiem Klienta, a jego brak nie stanowi warunku kierowania jakichkolwiek roszczeń wobec Sklepu przysługujących Klientowi i nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta.
8
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2017 r. poz. 459, 933, 1132.) oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U 2014 poz. 827).
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu, tj. 14.01.2018
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych. O zmianie regulaminu klienci Sklepu zostaną powiadomieni nie później niż 10 dni przed wejściem regulaminu w życie poprzez przesłanie takiej informacji na adres poczty elektronicznej.
Załącznik nr 1
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
KP Marketing Karolina Michalak
Pejzażowa 2/903
02-703 Warszawa
Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy: _________________________________________________ ___________________________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy: ________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:___________________________________________________
Adres Konsumenta:___________________________________________________________
Podpis Konsumenta*: ________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest
w formie papierowej
Data: ________________________
Załącznik nr 2
FORMULARZ REKLAMACYJNY
KP Marketing Karolina Michalak
Pejzażowa 2/903
02-703 Warszawa
Ja ______________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:
- _________________________________________________
- _________________________________________________
- _________________________________________________
Data wykrycia wady: _______________________________________
Szczegółowy opis wykrytych wad: _______________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:_________________________________________________
Imię i Nazwisko Klienta:________________________________________________________
Adres Klienta:________________________________________________________________
Żądania Klienta:
wymiana towaru na nowy / obniżenie ceny / odstąpienie od umowy (o ile wada jest istotna)*.
*niepotrzebne skreślić
Informacje dodatkowe:_________________________________________________
Podpis Konsumenta**: ________________________
**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest
w formie papierowej
Data: ________________________